Het is nu vr 21 feb 2020, 16:32

Nieuwe Layout, wat vinden jullie ervan?

Re: Nieuwe Layout, wat vinden jullie ervan?

Berichtdoor Zuipschuit » wo 08 dec 2010, 17:00

Tuurlijk, ik snap jouw visie ook. Een goed uitgangspunt. Ik dacht namelijk van, als je een mededeling door wilt geven, een verandering of iets anders belangrijks en het staat bovenaan, dan zien de leden het sneller. Bijv. Regels oid of een tutorial over hoe je plaatjes in een forumpost kan zetten. Was enkel een idee, dit is ook prima, alleen scroll ik (en misschien anderen)elke dag nooit helemaal door naar beneden.
Polo 6n, 1998, Satin Silver Metallic, 1.4 60pk
Zuipschuit

Berichtdoor Mark » wo 08 dec 2010, 19:33

Mededelingen staan in elke forum, zoals je ook ziet, die ik gepost had dat er een tijdelijk forum online staat.

Tutorials oid kan ik me voorstellen als daar vraag naar is, maar om die bovenaan te zetten weet ik niet, als je die 1 of 2 keer gelezen hebt is het goed, dan wil je niet dat die bovenaan staat omdat je dat toch niet meer leest, onderaan staat ie niet in de weg.

Maar het is denk ik ook een persoonlijke smaak, ieder vind iets mooi/makkelijk/irritant en daar moet je een midden weg in vinden wat voor iedereen acceptabel is denk ik.
Ook is mijn reactie mijn idee erop, het zou altijd kunnen dat het bestuur van VWPolo wel denk dat hij bovenaan moet komen, dan zullen zij deze ook verplaatsen.
Mark
Beheerder

Berichtdoor polowski6n » wo 08 dec 2010, 23:07

Als je on-ingelogd aan het surfen bent kan je alles lezen behalve de 'andere VAG's en merken', deze kun je alleen lezen als je ingelogd bent.
Is dit bewust gedaan? Denk 't niet, foutje misschien?
Misschien is dit met meerdere sub forums? Zal 't posten als er meer opvalt.

Tevens mis ik (alleen ik?) een knopje om naar de laatst geposte bericht te springen, nu zie je enkel wie 't had geschreven.
T'is op een PC geen moeite om dat hele pagina naar beneden te scrollen, maar op een mobieltje is een 'laatste bericht knop' heel handig :idea: ;)

Verder zijn jullie heel goed bezig, proost ;)
Jouw naam hier? Voor € 5,- per maand staat jouw naam hier; mooiere reclame kan toch niet meer?
polowski6n

Berichtdoor Mark » wo 08 dec 2010, 23:50

Bedoel je toevallig de knop "eerst ongelezen"? want die staat er, als een tekst knop, bovenaan het topic rechts.
Mark
Beheerder

Berichtdoor Fatshark » do 09 dec 2010, 15:45

Kan aan mij liggen dat ik gister teveel gezopen heb (of Internet Explorer 9)
Maar als ik op een user klik en zijn profiel bekijk dan lopen er 2 licht grijze lijnen.
Tekst loopt er niet goed overheen (vooral groepen tekst en dropdown menu) en het online label (als de user online is) is afgebroken.
Dit geheel ter info :)
Fatshark

Berichtdoor basjuh » do 09 dec 2010, 16:05

Fatshark schreef:Kan aan mij liggen dat ik gister teveel gezopen heb (of Internet Explorer 9)
Maar als ik op een user klik en zijn profiel bekijk dan lopen er 2 licht grijze lijnen.
Tekst loopt er niet goed overheen (vooral groepen tekst en dropdown menu) en het online label (als de user online is) is afgebroken.
Dit geheel ter info :)

eerder in dit topic staat dit al uitgelegd ;)

het was eerst nog veel erger, en helemaal niet leesbaar
dit is even voor nood gedaan, en word zometeen weer helemaal netjes gemaakt...
basjuh
Beheerder

Berichtdoor Sebastian » do 09 dec 2010, 19:19

veul betere lay out dan eerst! ;)
Echt een verbetering! Mooi! :D

Ik mis zoals volgens mij ook al 'n keer eerder aangegeven
het stuk tekst / het 'vakje' als ik klik op: ''toon nieuwe berichten'', dan zie je nu een hele reeks met alle nieuwe posts,
Je ziet het topic waarin gepost is maar niet onder welke categorie waarin het nieuwe geposte bericht staat.

een voorbeeld zoals: eeen topic over Haeven on wheels en dan zou ik graag zien staat in 'komende meetings'. Of iemand bied zijn velgen aan dat ik ook gelijk zie dat die tekoop staan in het overzichttopic 'onderdelen aangeboden'

vroeger had je dat en was wel handig! ;) :D
Sebastian

Berichtdoor tiki madness » do 09 dec 2010, 19:49

Sebastian schreef:veul betere lay out dan eerst! ;)
Echt een verbetering! Mooi! :D

Ik mis zoals volgens mij ook al 'n keer eerder aangegeven
het stuk tekst / het 'vakje' als ik klik op: ''toon nieuwe berichten'', dan zie je nu een hele reeks met alle nieuwe posts,
Je ziet het topic waarin gepost is maar niet onder welke categorie waarin het nieuwe geposte bericht staat.

een voorbeeld zoals: eeen topic over Haeven on wheels en dan zou ik graag zien staat in 'komende meetings'. Of iemand bied zijn velgen aan dat ik ook gelijk zie dat die tekoop staan in het overzichttopic 'onderdelen aangeboden'

vroeger had je dat en was wel handig! ;) :D

wou net precies hetzelfde posten
het is idd wel handig om te zien uit welk forum gedeelte het komt
tiki madness

Berichtdoor polowski6n » do 09 dec 2010, 23:09

Mark schreef:Bedoel je toevallig de knop "eerst ongelezen"? want die staat er, als een tekst knop, bovenaan het topic rechts.

Nee niet dat knopje, wat ik bedoel is als je bijv. in een sub-forum al de topic's ondermekaar hebt staan, zie je ze ingedeeld als 'onderwerpen', 'statistieken' en daarna 'laatste bericht'.
Onder dat 'laatste bericht' zie je de nick van de laatste schrijver, de datum en tijd.
Vroeger hadden we daarnaast de nick een knopje waarmee je direct naar het laatst geposte bericht kon springen.

Soryy voor het niet kunnen verwoorden, :oops: ik weet de benaming daarvan niet maar ieder forum heeft dat, hoop dat het duidelijk was ;)

Groetjes, Murat.
Jouw naam hier? Voor € 5,- per maand staat jouw naam hier; mooiere reclame kan toch niet meer?
polowski6n

Berichtdoor Polootje » do 09 dec 2010, 23:44

polowski6n schreef:
Mark schreef:Bedoel je toevallig de knop "eerst ongelezen"? want die staat er, als een tekst knop, bovenaan het topic rechts.

Nee niet dat knopje, wat ik bedoel is als je bijv. in een sub-forum al de topic's ondermekaar hebt staan, zie je ze ingedeeld als 'onderwerpen', 'statistieken' en daarna 'laatste bericht'.
Onder dat 'laatste bericht' zie je de nick van de laatste schrijver, de datum en tijd.
Vroeger hadden we daarnaast de nick een knopje waarmee je direct naar het laatst geposte bericht kon springen.

Soryy voor het niet kunnen verwoorden, :oops: ik weet de benaming daarvan niet maar ieder forum heeft dat, hoop dat het duidelijk was ;)

Groetjes, Murat.

Die stond volgens mij idd eerst achter de naam, maar nu ervoor dus daar kun je nu op klikken. De werking blijft dus hetzelfde...
Little less conversation, little more action please!
Polootje

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen