Het is nu wo 21 nov 2018, 02:00

een luchtfilter trucje.

een luchtfilter trucje.

Berichtdoor roelvandenbergpolo » do 14 aug 2014, 12:18

Ik weet niet of jullie dit eerder hebben gehoord maar tis een gek maar een echte truc die niet tussen mijn oren zit!

Ik heb een Volkswagen polo 9N 1.4 16v 75pk automaat.

dit trucje werkt met beide luchtfilters.

Ik merkte al langer geleden dat na dat ik in mijn luchtfilterhuis een luchtfilter plaatste van K&N in plaats van die papieren. dat toen ik hem geplaatst had was mijn auto pittiger dan ervoor maar dit zwakte af tot normale proporties na een dag of 5 tot het niveau van pittigheid die ik ervoor had dus normaal en nee dit zit niet tussen mijn oren!

een tijdje later wou ik eens proberen hoe een Openluchtfilter met slang van K&N werkte, dus die ik er opgezet en weer was hij voor een tijdje een dag of 5 pittiger tot hij weer op normaal niveau optrok en zo.

Nu ben ik de laatste anderhalve maand gaan experimenteren met het luchtfilterhuis met K&N filter er in dus die zit er weer op. als ik op werk aan kom dan klik ik de motorkap open en haal het filterhuis los en de slangetjes van de carter en die andere. ik laat alles los zitten en doe de motorkap dicht en als ik klaar met werken ben doe ik alles weer op zijn plaats, slangetjes er weer aan en filterhuis op zijn plek klikken. ik start de auto en Hij is weer lekker pittig. dit doe ik nu voor anderhalve maand zo en elke keer voor 5 dagen. dan maak ik alles weer los en hup na werk is hij weer pittig en vlot.

Een raar verhaal vind ik zelf ook maar het is echt waar en het zit niet tussen de oren omdat ik het anderhalve maand getest heb en nog steeds doe.
roelvandenbergpolo

Re: een luchtfilter trucje.

Berichtdoor DennisH » do 14 aug 2014, 16:52

Oke, en nu?
Polo_Freak schreef:met 1 woord ( SUPERS DIK ) :mrgreen:

roelvandenbergpolo schreef:als ik er met mijn vinger in zit dan komt mijn vinger er schoon uit
DennisH

Berichtdoor roelvandenbergpolo » do 14 aug 2014, 18:58

niks :D :D :D :D :D :D :D dat wou ik effe kwijt, ik ben er wel blij mee dat hij op die manier lekkerder door rijdt.
roelvandenbergpolo

Berichtdoor DennisH » do 14 aug 2014, 19:01

Oh je gelooft het zelf ook serieus nog?
Als ik een collega had die elke dag z'n kap los trok om de slangetjes van zijn powahfiltah los te halen zou ik hem elke dag uitlachen :roll:

roelvandenbergpolo schreef:als ik er met mijn vinger in zit dan komt mijn vinger er schoon uit
DennisH

Berichtdoor roelvandenbergpolo » do 14 aug 2014, 19:19

Tis duidelijk dat jij het niet geloofd, ik ben de gene die er in rijd en ik merk het verschil en dat is zeer duidelijk.
roelvandenbergpolo

Berichtdoor DennisH » do 14 aug 2014, 19:21

Goedzo! miss weet ik nog een trucje dat helpt! als je op je werk aankomt, alle banden leeg laten lopen, en als je weggaat er weer nieuwe lucht in doen.. dan heb je sws nog wielspin in de 3e versnelling!

DennisH

Berichtdoor tiki madness » do 14 aug 2014, 21:02

Ik geloof er ook niet in
Maar beetje respect voor elkaar is nooit mis

Je bent namelijk ook niet verplicht om te reageren
We moeten er met zijn alle het beste van maken hier
tiki madness

Berichtdoor DennisH » do 14 aug 2014, 21:34

Ach laat mij ook een beetje lol hebben.. Ik val niemand aan hoor :roll:

DennisH

Keer terug naar Algemeen