Het is nu zo 21 okt 2018, 19:28

Polo 6n Mat rood (gespoten) hobby auto

Polo 6n Mat rood (gespoten) hobby auto

Berichtdoor VinnieWPolo » wo 29 maart 2017, 12:20

Beste Polo liefhebbers,

Ik heb een polo 6n te koop. Hij is 4 jaar geleden opnieuw gespoten in het mat rood. Het is een 1.6 met handbak en ongeveer 235.000 op teller.

Ik heb de auto destijds omgebouwd gewoon omdat ik dit leuk vind, niet om er mee naar shows te gaan oid.

Hij is de laatste jaren voornamelijk als boodschappen wagen gebruikt en heeft daardoor her en der wat littekens opgelopen. Er zitten veel speciale onderdelen op en onderdelen bij.

Tegen meerprijs kan er een set winterbanden bij gekocht worden (vredestein).
De auto heeft sinds 26 februari een nieuwe apk, de auto heeft 4 nieuwe banden (ong. 1000km oud) nieuwe middendemper en remleidingen achter. De auto verbruikt op lange afstanden een beetje olie, en ook lekt hij wat bij koelwater bij de termostaat. Buiten dat is de auto voor zijn leeftijd in redelijk goede staat.

De auto heeft de volgende aanpassingen:
Lip voor
doorgetrokken motorkap
fk blauwe koplampen
Hella blauwe led achterlichten
Reiger sideskirts
Antenne verwijderd van het dak
Regula tuning achterbumper
Verlagingsset van Vogtland erg comfortabel (veren+dempers)
achterspoiler
nieuwe wielkasten

Technisch is de auto altijd goed onderhouden door mij en een automonteur/apk meester.
in de afgelopen jaren zijn er o.a. de volgende onderdelen vervangen (koppeling, klepdekselpakking, koppelingskabel, remmen, banden, uitlaat, draagarmen, bestuurderstoel opnieuw opgevuld, radio, boxen etc.)

Even voor de duidelijkheid nogmaals erbij vermelden, het is een hobby auto, dus gewoon voor iemand die het leuk vind om te sleutelen of om te leren sleutelen. Hij rijd goed, hij is vrij vlot, maar het is geen show auto. Helaas heeft laatst ook een beginnend bestuurder onze auto geschampt, en is er wat schade ontstaan aan de wielkast achter en de achterbumper. prima op te lossen met een stickerbomb het is ongeveer 10x10cm waar de lak beschadigd is meer niet foto's via de mail of app.

Ik wil er minimaal 800euro voor hebben de auto staat me niet in de weg.

toen ik hem kocht
Afbeelding

net voor het spuiten, nieuwe wielkasten gemonteerd, nieuwe onderlip, achterbumper, sideskirts spoiler etc.
Afbeelding

foto's bij de spuiter
Afbeelding

Afbeelding

foto's met 15inch borbet a breedset
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

met 16inch borbet a
Afbeelding

winter setup
Afbeelding

de auto wordt verkocht met zilvere stalen velgen en bijna nieuwe zomerbanden. winterbanden tegen een meerprijs van 100euro mogelijk.
1600 Vdubb stock

Maarten Beerten
VinnieWPolo

Keer terug naar Auto's Aangeboden