Het is nu vr 28 nov 2014, 03:15

vacuümpomp CV polo 6n

vacuümpomp CV polo 6n

Berichtdoor chris634 » do 13 okt 2011, 17:20

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een vacuümpompje voor een polo 6n.
Als iemand er nog een heeft liggen laat het me dan maar even weten.
Wees niet bang om langzaam voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan.
chris634

Re: vacuümpomp CV polo 6n

Berichtdoor coolkast » do 13 okt 2011, 19:14

gromm.... ik heb bij het opruimen van een autoschuur afgelopen weekend zo'n ding voorbij zien komen... als die van markg er niet meer is wil ik wel even gaan zoeken..
VW Polo 6n2 GTi 16v Turbo --- Renault Megane Estate GT-Line
Cheap and Fast = Not Reliable
Cheap and Reliable = Not Fast
Fast and Reliable = Not Cheap
coolkast

Berichtdoor chris634 » vr 14 okt 2011, 11:16

Oké laat het maar even weten!

Als het goed is kan ik ook gewoon de pomp van een golf 3 er aan hangen toch?
Ik heb namelijk al een aanbod goedkoper dan 45 euro van de advertentie van sjon, maar die is van een golf 3..
Wees niet bang om langzaam voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan.
chris634

Berichtdoor galaxis » vr 14 okt 2011, 14:36

Wat ik heb gedaan is heel dat vacuum gedoe eruit gehaald en er een elektrisch CV in gezet , was voor 20 euro en 3 uur knutselen klaar. DAt vacuum gedoe gaf niks als problemen bij mij ! Tis maar een tip
galaxis

Berichtdoor chris634 » vr 14 okt 2011, 15:45

O sorry sjon,

Het vacuum systeem werkt perfect. het probleem is dat ik lekkage heb ik mijn kofferbak waaroor er kortsluiting in de elektronica van die pomp is ontstaan. Er moet dus gewoon ff een nieuwe aan en dan functioneert alles weer.
chris634

Berichtdoor N!jntje » vr 14 okt 2011, 22:14

chris634 schreef:O sorry sjon,

Het vacuum systeem werkt perfect. het probleem is dat ik lekkage heb ik mijn kofferbak waaroor er kortsluiting in de elektronica van die pomp is ontstaan. Er moet dus gewoon ff een nieuwe aan en dan functioneert alles weer.

check duitsland ff als je de kans hebt ;)
Ik had ook wat water bij de pomp op het circuit gekregen. Zodoende werkte die van mij ook niet.

Kijk even het nummer na! Je hebt wel degelijk verschil in de pompen. De golf 3 pomp past wel maar als je er 1 kan bemachtigen die hetzelfde typenummer heeft als de jouwe dan zou ik dat doen.
De golf 3 pomp pakte bij mij de achterklep de ene x wel en de andere x niet ( 3 pompen geprobeerd ).

Als er geen letter achter jou pomp staat dan kun je ook zoeken op precies dezelfde code MET een A. De A was namelijk komen te vervallen vanaf een bepaald bouwjaar.
N!jntje

Keer terug naar Onderdelen Gezocht