Allereerst maar ff voorstellen: Ronnie is de naam, geboren Groninger maar nu met vrouw en kinderen woonachtig in Emmeloord (Flevoland). Sinds mijn eerste besef van het bestaan van de Golf 1 GTI (ik was toen ongeveer 5 jaar), heb ik een liefde ontdekt voor VW. Op mijn 17de kocht ik, toen kon dat nog met een uitreksel van het bevolkingsregister mijn eerste golf 1. Het was een 1.3 uit '81 met wat roest. Al snel werd deze vervangen door een 1.6 GTI. Sinds die tijd, ik ben nu 33, heb ik zeker 30 vw'tjes gehad en een paar andere merken o.a. volvo 440, seat toledo, alfa 75, porsche 911/928turbo, mercedes 300, bmw 540/323 en ik durf het bijna niet te zeggen maar o#*l ascona/c-kadett coupe. Op dit moment staan er bij ons 3 auto's n.l. een Golf 2 1.8 carb, een golf 1 GTI Pirelli (project) en mijn dagelijks vervoermiddel een polo 2 sedan uit '86. Sinds kort probeer met de handel in onderdelen en maatwerk in polyester een centje bij te verdienen. Mijn dagelijkse werkzaamheden zijn (service-)monteur bij een machine bouwer in de verpakkingsindustrie in de breedste zin van het woord.
De Polo 2 sedan:

De achterklep is ooit eens strak gemaakt maar daar kwam de roest weer doorheen en dat heb ik als eerste aangepakt. Er zat een voorbumper op van een type 2f met een lip van golf 2. Die heb ik vervangen door een mooie originele van de sloop.
Plannen genoeg met dit ding o.a. ander interieur, iets hoger op de benen (alles vervangen), en de buitenkant weer 1 kleur geven (beetje verpest door een vorige eigenaar: dikke matzwarte verf op o.a. dak, deuren, motorkap en achterklep.
Ik hoop dat dit voorlopig even genoeg is . Opmerkingen en reacties zijn altijd welkom. Mischien heeft iemand nog iets liggen voor me dan hoor ik dat ook graag. Groeten MK1-madness: "rukkende"ron