Het is nu za 15 dec 2018, 11:56

Mij zelf even voorstellen :)

Mij zelf even voorstellen :)

Berichtdoor djames6 » ma 28 nov 2016, 21:48

Heey,

Mijn naam is Dylan ben 23 jaar en woon in Breda, binnenkort in Zundert (eerste huis met mijn vriendin gekocht) daarbij een vrijstaand huis met 2 garage ideaal dus om me hobby verder uit te bereiden, maar moet toch eerst klein beginnen want een huis kost toch nog al wat centen.

betreft de verleden van me auto vanaf me 18e

Als eerste auto een Ford fiesta 1.3 gekocht paar maanden gehad tot ik hem uitleende waardoor een maat met mijn auto uit de bocht was gevlogen (auto total los)

vervolgens een Ford fiesta XR2i gekocht heeel gaaf bakkie en lekker vlot! alleen jammer genoeg kat in de zak gekocht de genen had hem gekit etc aan de onderkant en kwam niet door de apk.

Toen een peugeot 106 gekocht als budget bakkie om goedkoop te rijden, goedkoop was duurkoop, koppakking kapot en zo nog veel meer en dat terwijl er normaal gebruik van gemaakt werd.

daarna een Hyundai accent rally sport gekocht met een 1.5 DOHC blok, een super auto werkte perfect maar naar een jaartje tijd was ik er op uit gekeken en heb me toen een Seat leon 1.8 20VT gekocht deze auto was echt in een geweldige staat en had er toen een catback systeem onder geplaatst nieuwe koppeling met enkel massa vliegwiel en hoopte er jaren mee te kunnen rijden.

alleen werd ik toen helaas in België van de weg af geramd waardoor de auto helaas helemaal total los was, dat deed zeker veel pijn in me hart maar je moet toch verder. :roll:

maar omdat mijn werk in Klaaswaal zit had ik toch een auto nodig, zo dus bij de volgende Vag stuk aangekomen een Volkswagen golf MK2 1.6 TD (turbo diesel) geweldig wagentje ! en rijde altijd ook al had hij bijna 4 ton gelopen.

maar toen kwam me pa aan dat hij de auto van de zaak zou gaan krijgen en toen kwam er iets heel anders vrij en natuurlijk een stuk luxer wat nu op het moment mijn Dailay car :mrgreen:

Mijn huidige Polo 6R 1.2 TDI bluemotion jaja de sjoemel auto! waar ik een leuke daily van wil gaan maken om hem helemaal naar smaak te gaan maken en heeft natuurlijk net een ton gelopen. 8-)

mijn plannen zijn (toekomst praat want eerst huis)

-Nieuwe velgen 16/17 inch
-Anderen koplampen en verlichting (h4 is beroerd)
-achterlampen donkerder maken
-auto verlagen voor de looks
-Chiptuning (net meer performance)
-Led verlichting
-Stickeren naar smaak

en natuurlijk hier inspiratie op doen op het forum

Ford fiesta 1.3
Afbeelding

Ford Fiesta XR2I 1.6
Afbeelding

Peugeot 106
Afbeelding