Het is nu za 15 dec 2018, 10:53

Polo 6R On Bags pics heavy

Polo 6R On Bags pics heavy

Berichtdoor Mike_Polo » wo 07 jun 2017, 21:29

Hallo mede VAG rijders.

Mijn naam is mike. Ben al eens eerder actief geweest op het forum met een polo 6n. Deze heb ik een jaar geleden verkocht. hier is toen een polo 6r 1.2 tsi uit 2012 voor terug gekomen.

Als eeste ben ik begonnen om de binnenkant een beetje om te bouwen naar R-Line. Hemel eruit gehaald en vervangen voor een zwarte plus alle andere delen die eerst beige waren.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ook het stuurwiel is vervangen voor een R-line stuur met stuurwiel bediening.
Afbeelding

Na het interieur komt natuurlijk de buitenkant. Deze werd eerst aangepakt door de auto te verlagen doormiddel van airride van airlift (geleverd door street customs).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu de auto mooi laag kan is het tijd voor de velgen om het uiterlijk nog wat beter te maken. velgen zijn rh zw1 8j en 9j
Afbeelding
Afbeelding

Hierna waren de bumpers aan de beurt. Achter is er een blue gt bumper opgekomen met een wrc inzet spoiler. De voorbumper is een R-Line bumper met hoogglans zwarte roosters. Ook is er een wrc dakspoiler opgekomen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ook heb ik de remklauwn een mooi kleurtje gegeven. Wou geen standaard rood zwart of grijs. Het is wel smaak gevoelig.(kleur is minder fel dan op de foto en is paars)
Afbeelding
Afbeelding
Het bedieningspaneel van de airride zat eerst in het linkerluchtrooster boven de lichtschakelaar. Deze locatie was alleen niet zo lekker binnen handbereik. Nu met een dashboardmount aan de zijkant van de radio gemonteerd.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mike_Polo op vr 14 jul 2017, 20:48, in totaal 1 keer bewerkt.
clean an low, the way to go
Mike_Polo

Re: Polo 6R On Bags pics heavy

Berichtdoor Mike_Polo » wo 07 jun 2017, 21:30

zo staat de auto er nu bij na 1 jaar in mijn bezit
Afbeelding
Afbeelding
clean an low, the way to go
Mike_Polo

Keer terug naar Polo 6R