Het is nu do 14 nov 2019, 18:42

Verdichte velgen onderhouden

Verdichte velgen onderhouden

Berichtdoor Cleanedpolo » di 08 jan 2013, 19:01

Ik heb een vraagje over verdichte velgen.
Mijn vraag is wat ik het beste kan gebruiken om deze netjes te onderhouden?
Nu gebruik ik zelf altijd Diablo gel, rimwax en metal shine op mijn gepolijste velgen.
Maar ik lees op verschillende detail forum's dat je geen velgenreiniger mag gebruiken omdat ze een witte melk-achtige glans zouden veroorzaken op een verdichte velg. En dat de beste manier gewone auto shampoo zou zijn.
Ook lees ik verschillende verhalen over het aanbrengen van een wheel sealant, wat is het verschil tussen een wheel sealant en b.v rimwax?
Cleanedpolo

Re: Verdichte velgen onderhouden

Berichtdoor N!jntje » wo 09 jan 2013, 00:38

Er zijn een hoop producten voor gepolijste velgen. Maar voor specifieke informatie zou ik ie willen aanraden om contact op te nemen met carclean. Deze jongens kunnen jou van perfecte informatie voorzien. Ik kom een heel eind maar laat het liever aan de echte mannen over:)
N!jntje

Re: Verdichte velgen onderhouden

Berichtdoor Cleanedpolo » wo 09 jan 2013, 14:15

N!jntje schreef:Er zijn een hoop producten voor gepolijste velgen. Maar voor specifieke informatie zou ik ie willen aanraden om contact op te nemen met carclean. Deze jongens kunnen jou van perfecte informatie voorzien. Ik kom een heel eind maar laat het liever aan de echte mannen over:)

Bedankt voor je reactie n!jntje, ik heb zojuist even een mail verstuurd naar carclean :)
Cleanedpolo

Keer terug naar Wassen & Poetsen