Het is nu do 23 maart 2023, 00:31

Stefan's Polow 6n gti | Golf MK1 Cabrio '85 gekocht! p3

Re: Stefan's Polow 6n gti | Genotched, bekerhouder etc. p2

Berichtdoor Mareck079 » zo 21 aug 2016, 14:04

dik ook zon gti!

mooi polotje man 8-)
Mareck079

Re: Stefan's Polow 6n gti | Genotched, bekerhouder etc. p2

Berichtdoor sstfnn » zo 18 sep 2016, 11:49

Mareck079 schreef:dik ook zon gti!

mooi polotje man 8-)

Thanks! :)
sstfnn

Re: Stefan's Polow 6n gti | Golf MK1 Cabrio '85 gekocht!

Berichtdoor sstfnn » za 24 maart 2018, 00:08

Zooo, daar is die weer na 1,5 jaar! Vele updates aan de polo geweest o.a. een leren Golf 6 interieur vorige zomer erin gezet (deze winter was het pas volledig af.. ) dat was de mooiste upgrade tot nu toe. Echter reed ik al lange tijd een auto van de zaak en ben deze sinds januari prive gaan rijden en heb daarom besloten de Polo te verkopen en voor iets te gaan wat echt apart is, in de garage moet staan tijdens de winter, oud is en waar ik van kan genieten als enkel de zon schijnt. :roll:

En het is geworden.... Een Golf MK1 Cabrio (Rabbit) uit 1985 met 1.8 8V motor (JH) met 127xxxkm op de teller. Auto is in 2008 nog volledig gereviseerd en in originele vw kleur weer herspoten na wegwerken roest. Vorige eigenaar heeft hem 10 jaar in bezit gehad nadat die is geimporteerd en stond in de winter netjes in de schuur.

Auto is echt zeer netjes en ben er dan ook zeer trots op al zeg ik het zelf. :mrgreen: 8-) Enigste minpunt is het dak dat in die 10 jaar is uitgedroogd en inmiddels een scheur van links naar rechts heeft. Deze wordt deze zomer nog vervangen.

Plaatjes bij praatjes:
Afbeelding

Ander minpunt is dat ik dan na 5 jaar op dit forum (ook al was ik minder actief laatste tijd), jullie ga verlaten! Bedankt voor de tijd hier! :mrgreen: :D
Mocht je interesse hebben in de 6n GTI dan kan je mij altijd een pb doen! Hij krijgt in mei een nieuwe APK en gaat dan weg.
sstfnn

Vorige

Keer terug naar Polo 6N